[Beviljad] Ansökan - Kelly

Här gör du din ansökan om medlemskap i Sain Minuial.
OBS! Läs igenom de klistrade trådarna innan ni gör er ansökan.

Moderatorer: Moderator, Officer, Ledare

Användarvisningsbild
Kelly
Medlem Sain Minuial

[Beviljad] Ansökan - Kelly

Inläggav Kelly » sön 29 jan 2017, 16:31

Om dig själv
Riktigt namn: Jenny
Ålder: 44
Kön: Kvinna
Skriv lite om dig själv: Jag är lärare (engelska och svenska på gymnasiet) och nörd (mest sci-fi) och älskar Tolkien. Är allmänt snäll och smart och trevlig, tycker jag ;) Har en underbar dotter på 1,5 år.

Om din karaktär
Ras: Man
Klass: Minstrel
Level: 35
Namn i spelet: Kelly
Yrke (profession): Explorer

Övrigt
Känner du någon eller några i Sain Minuial? Nej.

Ungefär hur mycket spelar du per vecka? Oj det varierar, enormt mycket mindre sedan jag fick min dotter samt började jobba heltid, men 15 timmar/vecka är nog nära.

Hur hittade du Sain Minuial? Såg rekryteringsmeddelandet på World chat.

Spelstil - Hur föredrar du att spela? (Grupp, solo, raid): Allt! Senaste tiden mest solo av praktiska skäl.

Övrig information som du skulle vilja dela med oss: Har flera karaktärer på Laurelin, minstrel main på 105 men även stor erfarenhet av captain och, tjaa, nästan alla klasser. Har spelat där sedan spelet startade - spelade förut väääääldigt mycket och raidade cirka 3ggr/v. Var bl.a. en av de 12 som tog server first T2C Saruman och hela Erebor-klustern på Laurelin back in the day. Nu är min dotter dock ganska needy på kvällar och nätter så jag har inte raidat sedan i somras; hann med Rak och mammutarna T2C.

Att jag nu är på Evernight är mest nyfikenhet; ville kolla in största servern. Tror inte ens att det finns ett välfungerande svenskt kin på Laurelin nu för tiden. Men visst, ibland säger jag hej på Laurelin också, så om det är ett problem att jag är på båda kanske det inte passar.

Observera att de följande frågorna inte kommer att påverka din ansökan!

Jag och Lord of the Rings (Frivilliga frågor) - We go way way back, favorit sedan barnsben.
Har du läst böckerna? Vilka av dem? Alla, många gånger.
Har du sett filmerna? Alla, många gånger.

Naphin
Ledare Sain Minuial

Re: Ansökan - Kelly

Inläggav Naphin » sön 29 jan 2017, 19:25

Hej Jenny. Kul att du ansökte. Den ser bra ut tycker jag så jag beslutar mig för att godkänna, välkommen :D

Användarvisningsbild
Brage
Medlem Sain Minuial

Re: [Beviljad] Ansökan - Kelly

Inläggav Brage » sön 29 jan 2017, 19:37

Välkommen! :)

Jag spelar också på Laurelin (sedan Snowbourn stängde), och har faktiskt de flesta av mina karaktärer där numera. :D

Användarvisningsbild
Tzaeth
Officer Sain Minuial

Re: [Beviljad] Ansökan - Kelly

Inläggav Tzaeth » sön 29 jan 2017, 21:58

Välkommen till Sain Minuial Kelly :lol: