[Beviljad] Ansökan - Godsen

Här gör du din ansökan om medlemskap i Sain Minuial.
OBS! Läs igenom de klistrade trådarna innan ni gör er ansökan.

[Beviljad] Ansökan - Godsen

Inläggav Godsen » fre 05 mar 2010, 03:14

Om dig själv
Riktigt namn: [Dave]
Ålder: [Mid 30s]
Kön: [xy]
Födelsedag: [25/5]
Skriv lite om dig själv! [Jag hinner inte spela hemma så jag får spela på jobbet istället. If you have small kids you see my point...]

Om din karaktär
Ras: [Elf]
Klass: [Minstrel]
Level: [65]
Namn i spelet: [Godsen]
Yrke (profession): [Tinker]

Övrigt
Känner du någon eller några i Sain Minuial? Lista i så fall dessa och nämn även om du känner personen via spelet/Internet eller IRL. [Styrbeorn irl]

Ungefär hur mycket spelar du per vecka? [20-30/h]

Vad vill du uppnå eller få ut av spelet? [Levla alla altar, chilla]

Vilka andra MMO's har du spelat, vilka guilds var du med i, vilken roll hade du i guilden, vilken klass spelade du? [EQ, SWG etc, lite av varje]

Motivera kort varför du vill gå med i Sain Minuial. [Tja, nått kin ska man ju vara med i. Som bonus kanske jag slipper Styrbeorns eviga tjat om att jag ska joina...]

Har du några kunskaper, egenskaper eller färdigheter som du tror skulle främja SM? [Nä, jag är en nub. Kanske kan crafta lite med mina femtioelva altar om det behövs. Har lite lösa lvl65-altar och lite olika guildkindred med dem...]

Hur hittade du Sain Minuial och vad vet du om oss? [En tjatig polare. Svenskar.]

Spelstil - Hur föredrar du att spela? (Grupp, solo, raid) [Beror på humöret men alla funkar. Grupp är kul så länge man inte spelar med nubs, småungar eller czeck crusaders]

Hur mycket kommer du att använda vårt forum? [Marginellt]

Tidigare erfarenhet av Voicechat-program? (Ventrilo, Team-speak osv.) [Kört TS2 ibland men ingame funkar bra här]

Övrig information som du skulle vilja dela med oss: [Jag är snygg? I bring my own pots.]

Observera att de följande frågorna inte kommer att påverka din ansökan!

Jag och Lord of the Rings
Har du läst böckerna? Vilka av dem? [Jag har en av landets bästa samlingar av Tolkienböcker så, ja.]
Har du sett filmerna? [Eh, ja.]
Godsen
Medlem Sain Minuial

Re: Ansökan - Godsen

Inläggav Gudir » fre 05 mar 2010, 08:23

Välkommen till Sain Minuial.

Vi kommer att titta igenom din ansökan och återkomma med ett svar så snart som möjligt.

/gudir
"jag undrar vem Obier tänker på"
Gudir
Ledare Sain Minuial

Inläggav Gudir » lör 06 mar 2010, 08:11

Hej igen.

Officerarna har nu tittat igenom din ansökan och beslutat sig för att bevilja dig medlemskap i Sain Minuial, så förhoppningsvis så kommer du slippa Stybeorns tjat i fortsättningen ;)
Kontakta någon av officerarna (Baud*, Zelena eller Gudir) ingame för en invite. Då största delen av vår kommunikation sker per Ventrilo så rekommenderar vi att du skaffar dig det, konto till vår ventriloserver får du av närmsta officerare.

Varmt välkommen till Sain Minuial

/gudir
"jag undrar vem Obier tänker på"
Gudir
Ledare Sain Minuial

Inläggav Templar » lör 06 mar 2010, 10:46

Välkommen välkommen

Godsen skrev:Jag och Lord of the Rings
Har du läst böckerna? Vilka av dem? [Jag har en av landets bästa samlingar av Tolkienböcker så, ja.]

Va? Vem? Hur? Jag är idel öra på hur detta kommer sig :)
Simon Templar, helgonet i Sain Minuial

"In a hole in the ground there lived a hobbit. Not a nasty, dirty, wet hole, filled with the ends of worms and an oozy smell, nor yet a dry, bare, sandy hole with nothing in it to sit down on or to eat: it was a hobbit-hole, and that means comfort."
- J. R. R. Tolkien, "The Hobbit"

Gandalf: "Always remember, Bilbo, when your heart wants lifting, think of pleasant things."
Bilbo: "Eggs and bacons. A good full pipe. My guardian of twilight... cakes.
- The Hobbit (1977)

Templaro: lvl 65 Burgler
Templarn: lvl 50 Hunter
Användarvisningsbild
Templar
Officer Sain Minuial

Inläggav Godsen » sön 07 mar 2010, 11:38

Åh enkelt. Jag är samlare (och dessutom medlem av Mithlond och Forodrim). Jag samlar på tidiga tryckningar. Än så länge säger ekonomin nej till de engelska 1st ed 1 printingutgåvorna men jag har iaf 1st ed och (8th, 7th, 6th resp) från 1960, 1st ed 1print av Tom Bombadil, 1st ed 1st print av hela History of Middle Earth (Unwins givetvis), 2 1st ed av Hompen etc. Eftersom en del av dessa (läs HoME) finns i ytterst begränsade utgåvor är det typ... svåra... att få tag i. Senast jag kollade på ABEBooks låg HoME på $9-14k setet.
Godsen
Medlem Sain Minuial

Återgå till Rekrytering