Om dig själv
Riktigt namn: [Dave]
Ålder: [Mid 30s]
Kön: [xy]
Födelsedag: [25/5]
Skriv lite om dig själv! [Jag hinner inte spela hemma så jag får spela på jobbet istället. If you have small kids you see my point...]
Om din karaktär
Ras: [Elf]
Klass: [Minstrel]
Level: [65]
Namn i spelet: [Godsen]
Yrke (profession): [Tinker]
Övrigt
Känner du någon eller några i Sain Minuial? Lista i så fall dessa och nämn även om du känner personen via spelet/Internet eller IRL. [Styrbeorn irl]
Ungefär hur mycket spelar du per vecka? [20-30/h]
Vad vill du uppnå eller få ut av spelet? [Levla alla altar, chilla]
Vilka andra MMO's har du spelat, vilka guilds var du med i, vilken roll hade du i guilden, vilken klass spelade du? [EQ, SWG etc, lite av varje]
Motivera kort varför du vill gå med i Sain Minuial. [Tja, nått kin ska man ju vara med i. Som bonus kanske jag slipper Styrbeorns eviga tjat om att jag ska joina...]
Har du några kunskaper, egenskaper eller färdigheter som du tror skulle främja SM? [Nä, jag är en nub. Kanske kan crafta lite med mina femtioelva altar om det behövs. Har lite lösa lvl65-altar och lite olika guildkindred med dem...]
Hur hittade du Sain Minuial och vad vet du om oss? [En tjatig polare. Svenskar.]
Spelstil - Hur föredrar du att spela? (Grupp, solo, raid) [Beror på humöret men alla funkar. Grupp är kul så länge man inte spelar med nubs, småungar eller czeck crusaders]
Hur mycket kommer du att använda vårt forum? [Marginellt]
Tidigare erfarenhet av Voicechat-program? (Ventrilo, Team-speak osv.) [Kört TS2 ibland men ingame funkar bra här]
Övrig information som du skulle vilja dela med oss: [Jag är snygg? I bring my own pots.]
Observera att de följande frågorna inte kommer att påverka din ansökan!
Jag och Lord of the Rings
Har du läst böckerna? Vilka av dem? [Jag har en av landets bästa samlingar av Tolkienböcker så, ja.]
Har du sett filmerna? [Eh, ja.]