Riktigt namn: [Anders Hagström]
Ålder: [34]
Kön: [Man]
Födelsedag: [23 mars]
Skriv lite om dig själv! [Bor i Trollhättan, Sjukskriven, singel, katt, snusar, och är otroligt dålig på att beskriva mig själv. Men ställ gärna frågor
Om din karaktärGillar att smyga runt på ställen som oftast innebär hård å brutal död om nån ser mig, försöker hitta nån ensam stackare jag kan hugga i ryggen. Nu vill jag hitta det vackraste fiske platsen så man kan relaxa med lite fiske mellan questen
Ras: [Homosapiens]
Klass: [Burgler]
Level: [48 ]
Namn i spelet: [Leiaa (min katt heter Leia så jag snodde det "nicket")]
Yrke (profession): [Master farmer, Påbörjat Master Forester, Artisan Woodworker (men dom har ändrat massor här sen jag spelade så måste sätta mig in i det igen)]
Övrigt
Känner du någon eller några i Sain Minuial? Lista i så fall dessa och nämn även om du känner personen via spelet/Internet eller IRL. [Nä känner inte nån i kinnet, jag besvärade bara en med massa frågor i Bree idag]
Ungefär hur mycket spelar du per vecka? [Allt är så nytt nu ...så troligen kommer det bli fler timmar än vad som är nyttigt]
Vad vill du uppnå eller få ut av spelet? [Enda målet jag har just nu är att bli lvl 50 så jag använda kniven som ligger å skräpar i mitt vault, Men ju mer man spelar desto fler mål brukar man få]
Vilka andra MMO's har du spelat, vilka guilds var du med i, vilken roll hade du i guilden, vilken klass spelade du? [Jag körde Guild wars ett tag men dom sista åren har det varit EVE online. I Eve är team work allt, så jag är van att jobba för gruppens bästa om det behövs.]
Motivera kort varför du vill gå med i Sain Minuial. [För jag vill bevära er med 1001 dumma frågor om allt å alla i spelet, skämt åsido...detta är ju ett online spel och man brukar alltid ha roligare om man hittar ett bra gäng att spela med. Så efter lite snokade i div trådar så tror jag att ni är det.]
Har du några kunskaper, egenskaper eller färdigheter som du tror skulle främja SM? [Brukar lära mig snabbt och gillar samarbete.]
Hur hittade du Sain Minuial och vad vet du om oss? [Jag sökte runt lite efter kins på forumet och blev intresserad, snokade runt lite i erat forum och allt verkade bra. Jag minns även att ni fanns när jag först provade LOTR]
Spelstil - Hur föredrar du att spela? (Grupp, solo, raid) [Klart man vill uppleva allt som finns att erbjuda, men ska man bara fiska eller nöta wargs så kan man göra det solo, sen om ni har vent så kan man ju tjöta med varandra fast man kanske inte är på samma plats]
Hur mycket kommer du att använda vårt forum? [Svårt att säga så här innan man vet hur aktivt eller vad ni använder forumet till]
Tidigare erfarenhet av Voicechat-program? (Ventrilo, Team-speak osv.) [Många timmers babblande på både TS å vent.]
Övrig information som du skulle vilja dela med oss: [Skriv här]
Observera att de följande frågorna inte kommer att påverka din ansökan!
Jag och Lord of the Rings
Har du läst böckerna? Vilka av dem? [Som fantasy fan så är det klart man läst böckerna]
Har du sett filmerna? [Hoppas ni inte hänger mig nu, men jag tycker filmerna var bättre än böckerna...och det har aldrig hänt innan. Reglen brukar vara att böckerna är bäst. Fun fact: kompisens 4åring ropar mitt namn när han ser gollum