Crille heter jag... nygammal medlem som var med i SM för 2 år sen ca.. spelade ungefär ett år, blev till slut officer genom en omröstning på forumet.. tror det var jag och Obier som blev valda. Kort därefter blev jag erbjuden en raid-spot i ett annat kinship på servern som raidade betydligt mer och seriösare än vad SM kunde erbjuda på den tiden, så jag letade efter grönare gräs..
3-4 månader senare hade jag tröttnat på nya kinnet och på spelet överlag, så jag la ner Lotro och gav mig in i Blizzards värld.. där fastnade jag
nu efter att ha lirat wow oavbrutet i 1½ år så kände jag att jag behövde en break ifrån det... kört mycket raids nu senaste halvåret, först i Ulduar (normal + hardmodes) sen kom ToC (både normal + hardmodes) och nu senast kom ICC.. och varje vecka har det varit 1 run 10-manna, 1 run 25-manna på min main och sen på helgen har man försökt dra igenom samma instanser med min alt.. så det var raid 5-6 dagar i veckan, resterande tid gick åt till att farma mats och pengar för att ha till raidsen
helt galet när man tänker på hur mycket tid man lagt ner..
men helt plötsligt en dag nu för ett par veckor sen så kände jag "nä, nu är det bra..." slutade logga in, första dagarna var jobbigt.. men jag fyllde tiden med att lira Modern Warfare 2 istället..
dagarna blev till en vecka, den veckan blev 2... och nu har jag snart inte loggat in i wow på 3 veckor och det känns helt fantastiskt..
men ganska tidigt i denna "av-vänjnings-processen" kände jag att jag ändå vill ha nåt spel att fylla all ledig tid med, och Modern Warfare är skoj, i korta sessioner..
men jag kände suget efter Lotro igen.. så sagt och gjort, beställde Mines of Moria på Discshop och sen när allt var installerat så köpte och ladda jag ner Mirkwood oxå..
tyvärr har jag inte hunnit spela mycket alls sen dess.. är mitt i en flytt, flyttlasset går på söndag
(ska äntligen bli sambo
sen följer väl några dagars kaos där innan man fått reda på allting, men sen är tanken att jag ska börja levla Fulgano och förhoppningsvis bli 65 nån gång.. hehe..
kommer inte stressa denna gången, och är inte tillbaka i spelet för att raida i första hand.. utan är här mest för att jag saknade denna magiska spelvärlden som jag saknat under hela min WoW-period..
blir jag erbjuden att hänga med på nån raid ibland så tackar jag inte nej, men jag är här i huvudsak för att ha skoj och ha ett tidsfördriv!
jaha... vem är då jag?
29-årig skåning som jobbar som säljare på OnOff i ystad.. älskar allt som har med ljud och hemmabio att göra & spenderar även många timmar i veckan framför min hemmabio och kollar på film
har precis sålt min projektor och köpt en 50" plasma isätllet.. men saknar redan projjen, så när jag väl flyttar till större lägenhet eller hus så blir det bio-rum med projj igen
på fritiden tränar jag en del styrketräning, 2-3 dagar i veckan.. sitter alldeles för många timmar i veckan framför datorn och har nu senaste tiden fått ett extremt sug efter att börja måla och spela Warhammer 40k, så det är nästa mål efter flytten att bygga upp en armé och börja lira med några polare
är inte speciellt förtjust i sprit... iaf inte sprit som smakar sprit
dricker inte gärna grogg.. utan tar hellre en öl eller 7... ett glas rött vin funkar oxå..
whiskey går FET-bort.. det är så äckligt så jag hellre hade hällt saltsyra i ögat än druckit en 6:a maltwhiskey..
fy fan..
lyssnar nästan uteslutande på rock/hårdrock/metal... call it what you want.. bara det skramlas o skränas så mycket som möjligt så är det i stort sett alltid bra
detta var nog vad jag kom på nu till och börja med..
kommer jag på mer att berätta så fyller jag på
pussar//Fullis (Crille)